میز خدمت حضوری و الکترونیکی
نام و نام خانوادگی : خانم زهرا فقیه سمت : سرپرست میز خدمت مدرک تحصیلی: کارشناس مدیریت بازرسی شرح وظایف: ۱- مسئولیت کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان جهت پاسخگویی و یا هدایت و راهنمایی مراجعین به واحدهای ذیربط ۲-ارائه گزارشات دوره ای سه ماهه از اقدامات انجام شده و ارائه به معاونتها جهت اطلاع و بررسی و ارائه نقطه نظرها دربهبود کارها ۳-شناسایی واولویت بندی خدمات قابل ارائه ازطریق میز خدمت حضوری و الکترونیک با همکاری حوزه های تخصصی ۴-هماهنگی و تشکیل جلسه با مدیران امورپشتیبانی و رفاهی –مدیریت آمار و فن آوری و مدیریت توسعه مدیریت و تحول اداری جهت رفع موانع و ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت براستقرار کامل میز خدمت ۵-توانمند سازی نیروی انسانی مورد نیاز جهت ارائه خدمات ازطریق میزخدمت با هما هنگی حوزه های تخصصی مرتبط ۶-ارتباط باسازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تکمیل فرمهای ارائه شده از سوی سازمان اداری استخدامی کشوری و بارگزاری آن درسایتهای مربوطه 7-پاسخگویی آنلاین به ارباب رجوع توسط سامانه https://app.raychat.io/
|
|
شماره تماس : 071-32305410-19 داخلی 7378
شماره تلفن ۰۷۱۳۲۱۲۷۸۰۷
نوبت دهی کارشناس مستقر در باجه اطلاعات و نوبت دهی آقای محمد جواد نصیری شرح وظایف: ۱- پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به باجه های میزخدمت و واحدهای داخلی ساختمان مرکزی ۲-صدورو تحویل برگ ارجاع به مراجعین جهت ورود به ساختمان و باجه های مستقر درمیزخدمت
متوسط زمان پاسخگویی : ۱دقیقه متوسط زمان انتظار ۱دقیقه میانگین متوسط روزانه ۱5۰۰نفر
شماره تماس : 071-32305410-19 داخلی ۷۸۰۷
شماره تلفن ۰۷۱۳۲۱۲۷۸۰۷
|
|||
کارشناس امور داروهای بیماران خاص کارشناسان مستقر در باجه داروهای بیماران خاص و غیرواگیر آقای حامد هنرور شرح وظایف ۱- ثبت اطلاعات بیماران خاص در سامانه نادر ۲- اطلاع رسانی در خصوص داروهای بیماران خاص
میانگین تعداد مراجعین روزانه ۷۰ نفر آقای حامد هنرور متوسط زمان انتظار۸ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه شماره تماس : 071-32305410-19 داخلی های :۷۶۴۳
کارشناسان اطلاعات دارویی
|
|
کارشناس پرستاری و مددکاری
همکار مستقر در باجه معاونت درمان خانم محبوبه مرادی
شرح وظایف: ۱-انجام امور مربوط به سامانه نقل و انتقالات و پاسخگویی به ارباب رجوع ۲- انجام امور مربوط به مددکاراجتماعی و پاسخگویی به سوالات ارباب رجوع ۳-بررسی و تائید معرفی نامه جهت انجام کار دانشجویی ۴-انجام امور مربوط به سامانه مرخصی بدون حقوق پرسنل و پاسخگویی به ارباب رجوع ۵-بررسی اتوماسیون اداری و پاسخگویی به نامه های داده شده ۶- تماس و هماهنگی با مترون بیمارستان ها جهت مصاحبه و معرفی نیروی جدید
متوسط تعداد مراجعین روزانه ۱۲ نفر متوسط زمان انتظار ۱۵ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۸ دقیقه
شماره تماس: 071-32305410-19 داخلی ۲۵۷۳
کارشناس منابع انسانی
کارشناس معاونت بهداشت
کارشناس امور مالی
کارشناس منابع انسانی
|
|