میز خدمت حضوری و الکترونیکی

 

نام و نام خانوادگی : خانم زهرا فقیه

سمت :   رئیس میز خدمت

سوابق :

سابقه کار: 18 سال

شاغل در مدیریت بازرسی (میزخدمت) از اردیبهشت ماه 1403                                    به عنوان رئیس میزخدمت

شاغل در مدیریت بازرسی (میزخدمت ) از تیرماه 1401 تا پایان فروردین 1403             به عنوان کارشناس

شاغل در مدیریت فناوری اطلاعات گروه آمار از تیرماه 1400 تا خردادماه1401              به عنوان کارشناس

شاغل در مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه 1384-1397                  به عنوان کارشناس

شاغل در مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه از سال 1383-1384

 

 شرح وظایف:

۱- مسئولیت کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان جهت پاسخگویی و یا هدایت و راهنمایی مراجعین به واحدهای ذیربط

۲-ارائه گزارشات دوره ای سه ماهه از اقدامات انجام شده و ارائه به معاونتها جهت اطلاع و بررسی و ارائه نقطه نظرها دربهبود کارها

۳-شناسایی واولویت بندی خدمات قابل ارائه ازطریق میز خدمت حضوری و الکترونیک با همکاری حوزه های تخصصی

۴-هماهنگی و تشکیل جلسه با مدیران امورپشتیبانی و رفاهی مدیریت آمار و فن آوری و مدیریت توسعه مدیریت و تحول اداری جهت رفع موانع و ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت براستقرار کامل میز خدمت

۵-توانمند سازی نیروی انسانی مورد نیاز جهت ارائه خدمات ازطریق میزخدمت با هما هنگی حوزه های تخصصی مرتبط

۶-ارتباط باسازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تکمیل فرمهای ارائه شده از سوی سازمان اداری استخدامی کشوری و بارگزاری آن درسایتهای مربوطه

7-پاسخگویی آنلاین به ارباب رجوع توسط سامانه https://app.raychat.io/ 

 شماره تماس : 071-32305410-19      داخلی 7378

 شماره تلفن ۰۷۱۳۲۱۲۷۸۰۷

پست الکترونیک : zfaghih@sums.ac.ir

  

نوبت دهی
کارشناس مستقر در باجه اطلاعات و نوبت دهی

آقای محمد جواد نصیری

 شرح وظایف:

۱- پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به باجه های میزخدمت و واحدهای

داخلی ساختمان مرکزی

۲-صدورو تحویل برگ ارجاع به مراجعین جهت ورود به ساختمان

 متوسط زمان پاسخگویی : ۱دقیقه

متوسط زمان انتظار ۱دقیقه

میانگین متوسط روزانه ۱5۰۰نفر

 شماره تماس : 071-32305410-19           داخلی ۷۸۰۷

شماره تلفن ۰۷۱۳۲۱۲۷۸۰۷

  

کارشناسان اطلاعات دارویی

کارشناس مستقردرباجه های 1و 2 و3                      اطلاعات دارویی 
 خانم فرزانه حسن زاده 

خانم هما جهانگیری

 

 شرح وظایف 

اطلاع رسانی درخصوص داروهای کمیاب، پیگیری تامین و توزیع داروهای نایاب

 میانگین تعداد مراجعین روزانه ۷۰ نفر

خانم زهرا کریمی متوسط زمان انتظار۸ دقیقه

متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه

  شماره تماس : 071-32305410-19        داخلی های :۷۸۰۸-۷۸۰۲-۷۸۰۴

 

 

کارشناس امور داروهای بیماران خاص

کارشناس مستقر در باجه 4       داروهای بیماران خاص و غیر واگیر
خانم ندا شاه پرست

 

 شرح وظایف

۱- ثبت اطلاعات بیماران خاص در سامانه نادر

۲- اطلاع رسانی در خصوص داروهای بیماران خاص

 میانگین تعداد مراجعین روزانه ۷۰ نفر

آقای حامد هنرور متوسط زمان انتظار۸ دقیقه

متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه

شماره تماس : 071-32305410-19           داخلی های :۷۶۴۳

 

 

   کارشناس معاونت درمان  (مدیریت دفتر پرستاری)

کارشناس مستقر در باجه5               طرح پرستاری،هوشبری، اتاق عمل
خانم   مینولاله حق شناس 

 

شرح وظایف: 

۱-پاسخگویی به سئوالات متقاضیان طرح رشته های پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل

۲- پیگیری تامین و توزیع متقاضیان 

۳-راهنمایی سایر ارباب رجوع های حوزه پرستاری

 

توسط تعداد مراجعین روزانه ۶۰ نفر

متوسط مدت زمان انتظار ۵ دقیق

متوسط زمان پاسخگویی ۲ دقیقه

 

آدرس سایت توزیع نیروی انسانی طرحی پرستاری https://tarhreg.behdasht.gov.ir

شماره تماس : 071-32305410-19              داخلی 2753 

 

 

کارشناس معاونت د رمان  ( مدیریت دفتر پرستاری و مددکاری)

کارشناس مستقر در باجه6                     نقل و انتقلات پرستاری، مرخصی بدون حقوق و مددکاری

خانم محبوبه مرادی 

 شرح وظایف:  

۱-انجام امور مربوط به سامانه نقل و انتقالات و پاسخگویی به ارباب رجوع

۲- انجام امور مربوط به مددکاراجتماعی و پاسخگویی به سوالات ارباب رجوع

۳-بررسی و تائید معرفی نامه جهت انجام کار دانشجویی

۴-انجام امور مربوط به سامانه مرخصی بدون حقوق پرسنل و پاسخگویی به ارباب رجوع

۵-بررسی اتوماسیون اداری و پاسخگویی به نامه های داده شده

۶- تماس و هماهنگی با مترون بیمارستان ها جهت مصاحبه و معرفی نیروی جدید

  

 متوسط تعداد مراجعین روزانه ۱۲ نفر

متوسط زمان انتظار ۱۵ دقیقه

متوسط زمان پاسخگویی ۸ دقیقه

 

شماره تماس: 071-32305410-19            داخلی 7805

 

  کارشناس معاونت د رمان  ( مدیریت دفتر پرستاری و مددکاری)

کارشناس مستقر در باجه8                    صدور پروانه ها

خانم  اسما خلوتی

 شرح وظایف:  

1-اخذ کلیه پروانه های صادر شده از اداره صدور پروانه ها و تحویل به ارباب رجوع و دریافت پروانه های قبلی و دریافت رسید.

  1. -     اخذ موافقت اصولتی های صادر شده و مهر و امضاء قراردادهای تاسیس و بارگذاری در سامانه صدور پروانه ها
  2. -     اخذ رسید پروانه ها و موافقت اصولی ها از ارباب رجوع و راهنمایی جهت ثبت رسید در دبیرخانه
  3. -     پاسخگویی و راهنمایی ارباب رجوع در خصوص روند و ضعیت درخواست و نامه ها در سامانه صدور پروانه ها و اتوماسیون اداری
  4. -     اخذ نقشه از ارباب رجوع و ارائه آن به کارشناس و سپس تحویل نقشه بررسی شده به ارباب رجوع

وب سایت صدور پروانه ها    https://parvaneh.behdasht.gov.ir/publicpages/

  

 متوسط تعداد مراجعین روزانه 30 نفر

متوسط زمان انتظار 5 دقیقه

متوسط زمان پاسخگویی : 5دقیقه

 

شماره تماس: 071-32305410-19            داخلی 7251

 

  کارشناس معاونت توسعه     (مدیریت امور مالی)

کارشناس مستقر در باجه9               امور مالی
خانم سمیرا شادکام

  شرح وظایف:

۱-صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت بانکی جهت کارکنان دانشگاه

۲-صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت جهت صندوق های برای بازنشستگان

۳-تایید گواهی ضمانت بانکی،ابطال گواهی حقوق و ضمانت

۴-تایید فرم صندوق کانون جهت بازنشستگان و تایید فرم تعاونی کارکنان

۵- راهنمای جهت دریافت فیش حقوقی

 

متوسط زمان پاسخگویی : ۵دقیقه

متوسط زمان انتظار ۱۰

میانگین متوسط روزانه ۴۰نفر

 

شماره تماس: 071-32305410-19            داخلی ۲۱۲۰

 

کارشناس معاونت توسعه   (مدیریت منابع انسانی)

کارشناس مستقر در باجه 10             منابع انسانی 
خانم مهسا طالعی

 شرح وظایف:  

۱-پاسخگویی به سئوالات درباره آزمون استخدامی دانشگاه

۲- تبدیل وضعیت کارکنان

3-پیگیری و پاسخگویی سئوالات درخصوص:نقل و انتقالات کارکنان

4-راهنمایی مراجعین در خصوص طرح شکایت و ارجاع به واحد مربوطه

5- دریافت شکایات کتبی مراجعین و جمع آوری آن و تحویل به مدیریت بازرسی درپایان روز

  

تعداد متوسط مراجعین روزانه ۳۰ نفر

متوسط زمان انتظار ۱۵ دقیقه

متوسط زمان پاسخگویی ۱۰ دقیقه

شماره تماس: 071-32305410-19            داخلی ۲۱۸۹

 

کارشناس معاونت توسعه   (مدیریت منابع انسانی)

کارشناس مستقر در باجه11          طرح نیروی انسانی
خانم  الهه اسپرجانی  

شرح وظایف :

۱-پاسخگویی به سئوالات عمومی متقاضیان و نیروهای شاغل طرحی

۲-بررسی مدارک رشته های اختیاری پیراپزشکی

۳-گرفتن استعلام تک فرزندی جهت معافیت

۴-پیگیری روند انجام کار نیروهای طرحی

 

میانگین تعداد مراجعین روزانه ۶۰ نفر

متوسط زمان انتظار ۷ دقیقه

متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه

 

 لینک وب سایت ثبت نام و پیگیری متقاضیان و کارکنان طرح نیروی انسانی http://tarhreg.behdasht.gov.ir

شماره تماس: 071-32305410-19            داخلی ۷۸۰۱

 

 

 

کارشناس معاونت بهداشت

کارشناس مستقر در باجه12             معاونت بهداشتی 

 خانم سهیلا رحیمی 

   شرح وظایف: 

۱-پاسخگویی و راهنمایی عمومی مراجعین در رابطه با پزشک خانواده

۲-ثبت واکسن خارج از کشور

۳-راهنمایی جهت دریافت کارت سلامت بهداشت محیط

۴-راهنمایی مراجعین به واحدهای داخلی 

 

متوسط زمان پاسخگویی: ۲ دقیقه

متوسط زمان انتظار :۳ دقیقه 

متوسط تعداد مراجعین :روزانه ۴۰ نفر

 

آدرس سایت معاونت بهداشت http://fhc.sums.ac.ir

 شماره تماس 071-32305410-19     داخلی ۷۸۰۳

 

تنظیمات قالب